Z dniem 1 października 2019 r. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zmienił nazwę na Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania.
Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
Stałe umowy dotyczące praktyk

Towarzystwo Wiedzy i Przedsiębiorczości (TWIP)
kalkulator Towarzystwo Wiedzy i Przedsiębiorczości (TWIP)
Al. Niepodległości 18/428, 70-412 Szczecin
Siedziba: Jarzębinowa 52, 75-682 Koszalin
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Tel. +48 506 016 137, +48 94 342 27 26,  FAX 94 721 30 51,
www.twip.pl

Regionalna Izba Obrachunkowa w Szczecinie
regionalna izba obrachunkowa Regionalna Izba Obrachunkowa w Szczecinie zaprasza studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania do odbycia praktyk na podstawie umowy podpisanej między Uczelnią a Regionalną Izbą Obrachunkową w Szczecinie.
pdf Więcej
www.szczecin.rio.gov.pl/


Office Color Bartosz Baszak
Office Color Bartosz Baszak Mierzyn,
ul. Podmiejska 3
Firma jest dystrybutorem wysokiej jakości materiałów eksploatacyjnych do wszystkich urządzeń IT w połączeniu z systemem doradztwa oraz pomocą techniczną.

Firma przyjmie studentów kierunku IiE na praktyki.
tel. 601 220 125 / Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adresy placówek zdrowia przyjmujących studentów
  • Międzyuczelniana Przychodnia Specjalistyczna - Al. Wojska Polskiego 97 czynna w godz. 7.30-18.00

  • W ramach struktury Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szkół Wyższych funkcjonuje poradnia pediatryczna obejmująca opieką dzieci chore i zdrowe oraz zapewniająca profesjonalną opiekę i szeroki wachlarz szczepień.
    Placówka mieści się przy ul. Boh. Warszawy 51.

UWAGA
W dniu 3.09.2018 r. zostaje otwarta Poradnia POZ przy ul. Boh. Warszawy 75, tel. 91-444-28-70.
Poradnia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00.
Przyjmują lekarze interniści.
Jak dojechać na uczelnię ?

Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania znajduje się przy ulicy Mickiewicza 64. Jest to dzielnica Pogodno.
Najłatwiej dojechać tutaj tramwajem linii nr 5, 7 lub 4 i wysiąść na przystanku Karłowicza, który znajduje się naprzeciwko budynku uczelni.
Punktem orientacyjnym może być również stadion Pogoni Szczecin, który znajduje się na tyłach budynków Wydziału.


Porady dla szukających pracy

Poniżej przedstawiamy adresy serwisów WWW zajmujących się pomocą w poszukiwaniu pracy:


Praktyki obowiązkowe w trakcie studiów
Zgodnie z programem nauczania (obowiązującym od roku akademickiego 2007/2008), student ma obowiązek odbycia praktyki zawodowej.

Zachęcamy do zapoznania się z trybem postępowania, właściwym dla sprawnego przebiegu i zaliczenia praktyk zawartym w Regulaminie praktyk:
pdf Regulamin

Zapraszamy także do zapoznania się z : OFERTAMI PRAKTYK DLA STUDENTÓW ».   .PRAKTYKI - UMOWY STAŁE >>>

Dokumenty do pobrania i wydruku
Porozumienie w sprawie organizacji praktyki zawodowej dla studentów Uniwersytetu Szczecińskiego
[pdf]
Porozumienie w sprawie organizacji praktyki zawodowej dla studentów Uniwersytetu Szczecińskiego (wersja ang.)
[pdf]
Porozumienie w sprawie organizacji praktyki zawodowej dla studentów Uniwersytetu Szczecińskiego (wersja niem.)
[pdf]
Oświadczenie studenta o ubezpieczeniu
[pdf]
Karta odbycia praktyki studenckiej - kierunki ogólnoakademickie
[pdf]
Karta odbycia praktyki studenckiej - kierunki praktyczne
[pdf]
Karta odbycia praktyki studenckiej (wersja niem.)
[word]
Zwolnienie studenta z obowiązku odbycia praktyki studenckiej (opcjonalnie)
[pdf]

Ramowy program praktyk dla kierunków (tylko do wglądu)
Ekonomia
[pdf]
Finanse i Rachunkowość
[pdf]
Gospodarka Nieruchomościami
[pdf]
Economics and IT Applications
[pdf]
Informatyka i Ekonometria
[pdf]
Zarządzanie
[pdf]
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
[pdf]
Przedsiębiorczość  i Inwestycje
[pdf]


Inne dokumenty (tylko do wglądu)
Zarządzenie Dziekana WNEiZ ws. obowiązków opiekunów praktyk
[pdf]



Wydziałowy opiekun praktyk
dr hab. prof. US Iwona Markowicz
Telefon: 91 444-1973
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opiekunowie praktyk
Kierunek ZARZĄDZANIE

dr hab. prof. US Augustyna Burlita (kampus Mickiewicza)
Telefon: 91 444-2107
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

dr Joanna Rzempała (kampus Cukrowa)
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek EKONOMIA

dr Mirela Romanowska
Telefon: 91 444-2030
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ

dr Przemysław Mućko (kampus Mickiewicza)
Telefon: 91 444-1832
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr Marcin Pawlak (kampus Mickiewicza)
Telefon: 91 444-2015
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

dr Konrad Kochański (kampus Cukrowa)
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunki:  INFORMATYKA I EKONOMETRIA

dr Tomasz Łukaszewski 
Telefon: 91 444-1947
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek ZARZĄDZANIE i INŻYNIERIA PRODUKCJI oraz  Public Management

dr Tomasz Łukaszewski 
Telefon: 91 444-1947
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ i INWESTYCJE
pdf Praktyki zawodowe na kierunku Przedsiębiorczość i Inwestycje

mgr Marcin Pawlak
Telefon: 91 444-2053
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek ECONOMICS AND IT APPLICATIONS

dr Piotr Szkudlarek
Telefon: 91 444-2094
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI oraz RYNEK NIERUCHOMOŚCI

dr Sebastian Gnat
Telefon: 91 444-1994
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek EKONOMICZNO-PRAWNY

dr Mirela Romanowska
Telefon: 91 444-2030
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek INFORMATYKA w BIZNESIE

dr inż. Piotr Ogonowski
Telefon: 91 444-1995
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek GOSPODARKA PRZESTRZENNA

dr Jacek Rudewicz
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek BEZPIECZEŃSTWO WODNE

mgr Apoloniusz Kurylczyk
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierunek LOGISTYKA i LOGISTYKA INŻYNIERSKA

dr inż. Mariusz Sowa
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierunek TURYSTYKA i REKREACJA

Dr Marta Sidorkiewicz (II i lll roku dawnego WZIEU)
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dr Elżbieta Sieńko-Awierianów (II i III rok dawnego WKFiPZ)
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dr Zbigniew Głąbiński (I , II i III rok dawnego WNoZ)
Telefon:  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Stypendia 2019/2020


STYPENDIA SOCJALNE i ZAPOMOGI, STYPENDIA REKTORA US 2019/2020

Rejestracja wniosków o stypendia na rok akademicki 2019/2020 poprzez osobiste konto studenta w E-dziekanacie rozpocznie się z dniem 12 września 2019 roku.

Zmiany w stypendiach od roku akademickiego 2019/2020  >>>

pdf Regulaminu zasad i trybu przyznawania świadczeń dla studentów i doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego w roku akademickim 2019/2020

Podstawowe informacje dot. składania wniosków i dokumenty do pobrania na stronie Uniwersytetu Szczecińskiego:    studenci.usz.edu.pl/stypendia/



Inne oferty stypendialne


Stypendia dla studentów Zachęcamy studentów do zapoznania się z ofertami stypendialnymi finansowanymi z funduszy europejskich.
www.european-funding-guide.eu/apply


RegulaminRegulamin Studiów w Uniwersytecie Szczecińskim obowiązujący od roku akad. 2010/2011

Regulamin Studiów w Uniwersytecie Szczecińskim (pdf do pobrania
 
 
 
RegulaminRegulamin Studiów w Uniwersytecie Szczecińskim obowiązujący studentów przyjętych na I r. w roku akad. 2012/2013

Regulamin Studiów w Uniwersytecie Szczecińskim (pdf do pobrania)

Złota zasada

Złotą zasadą studiów jest samodzielność w poszukiwaniu informacji i dokonywaniu wyborów, dlatego pamiętajcie, że warto:
  • czytać ogłoszenia na tablicach na Wydziale, szczególnie obok dziekanatu oraz informacyjne Biura Informacji i Promocji
  • zaglądać na stronę wydziałową  oraz stronę US www.usz.edu.pl. Warto również włączyć się w działania organizacji studenckich.

O władzach Wydzialu
  • Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania - prof. zw. dr hab. Waldemar Tarczyński
  • Prodziekan ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej - dr hab. prof. US Tomasz Bernat
  • Prodziekan ds. Studenckich - dr hab. prof. US Małgorzata Łatuszyńska (przyjmuje w pok. 119)
  • Prodziekan ds. Kształcenia i Rozwoju - dr hab. prof. US Jacek Batóg

O studiowaniu
  • Wypożyczalnia książek mieści się w sali 0123 i czynna jest w poniedziałki i czwartki: 10-19, we wtorki, środy, piątki i soboty zjazdowe: 10-14. Ksiązki są wypożyczane na miesiąc, niektóre książki można wypozyczyć jedynie na tzw. krótki termin, czyli do 5 dni.  Patrz godziny otwarcia BE »
  • Czytelnia książek czynna jest codziennie w godzinach: 9-19, a w soboty zjazdowe 10-14. Znajduje się na pierwszym piętrze starego budynku, pok.0119.
  • Ośrodek Informacji Naukowej znajduje sie w pok. 0216, czynny pon.-pt. 9-19, soboty zjazdowe 10 - 14. Istnieje mozliwość bezpłatnego skorzystania z takich serwisów giełdowych jak: Telegazetowe Serwisy Gospodarcze, Reuters Serwis Polski, Notaria Serwis. Można tu skorzystać z komputerowej bazy danych o materiałach prasowych dotyczących wybranego tematu.

Miejsca, które warto odwiedzić
  • Samorząd Studencki zajmuje się sprawami studentów. Jego członkowie obecni są na egzaminach komisyjnych, przy wyborach nowych wladz uczelni, w składzie komisji ds. pomocy materialnej. Zajmują sie równiez ustaleniem i przyznawaniem stypendiów naukowych oraz organizują coroczny konkurs "Złota Kreda" na najlepszego wykladowcę i prowadzącego ćwiczenia. Znaleźć ich można w pok. 326 w godzinach dyżurowania wywieszonych w witrynie nr 9 znajdującej sie obok dziekanatu. Tam też na początku roku akademickiego wywieszone bedą informacje na temat wyborów do Samorządu.

  • Studenckie koła naukowe - jest ich wiele, a ponieważ studenci wciąż dążą do tego, by znaleźć się wśród najlepszych , co jakiś czas powstają nowe. Informacji o ich działalności i rekrutacji szukajcie na tablicach ogłoszeń a także na stronie "Koła naukowe i organizacje studenckie".

    AIESEC
    to największa na świecie organizacja studencka, obecna już w 113 krajach świata umożliwiająca wymianę studencką oraz rozwój potencjału ludzkiego. Siedzibę posiada w starym budynku, piętro III pok. 0317. By stać się członkiem organizacji należy wypełnić aplikację w okresie rekrutacyjnym( 2 rekrutacje w roku: październik oraz luty/marzec)

  • Biuro Informacji i Promocji pok. 108, czynne pon.-pt. 9-17, tel. 444-19-38. Posiada szeroką wiedzę o uczelni, o wydarzeniach na niej, programach wymiany studentów. Wszelkie pytania i wątpliwości można przesyłać również drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  • Zespół chóralny  - powstał w 2006 r. Kierowany jest przez dr. Tadeusza Buczkowskiego. Próby odbywają się we wtorki i czwartki w godz. 18:30-20:00 w Auli im. prof. L.Babińskiego. Patrz pdf więcej informacji

  • Internet. Sale z dostępem do internetu mieszczą się w Ośrodku Informacji Naukowej i Bibliotece Multimedialnej Biblioteki Ekonomicznej. Są czynne codziennie w godzinach 9-19.

  • Sekcje sportowe - czyli dla każdego coś miłego. Patrz   sekcje sportowe AZS US >>>


Miejsca, które na pewno odwiedzisz

 

Oprócz Dziekanatów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych , takimi miejscami są:

  • 'Duet Cafe'  - bar  w nowym budynku (wejście z holu głównego) czynny w godz. 8-18 także w soboty zjazdowe
  • Ksero. Znajduje się w łączniku między starym i nowym budynkiem.

  • Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego mieści się na parterze nowego budynku

  • Kiosk znajdziemy obok szatni, jest czynny między godzinami 8 a 17 oraz w podczas zjazdów studentów niestacjonarnych.

Jak poruszać sie po Wydziale ?
Numery sal, wbrew pozorom, rządzą sie pewnymi zasadami.
Po pierwsze: sale oznaczone na początku cyfrą 0 (np. 05, 0101) znajdują się w starym budynku z wyjątkiem sal 020 i 021, które znajdują się w piwnicach nowego budynku, podobnie jak pracownie informatyczne (np. pok. 08C, 08D,08E, 09A).
Po drugie:  numer sali mówi również, na którym piętrze się ona mieści - jest to zazwyczaj cyfra setek, np. pok. 304 mieści się na trzecim piętrze. Natomiast sala 005 to stary budynek poniżej poziomu parteru (czyli piwnica). Brak cyfry setek oznacza parter, np. 12 lub 06.
Sale oznaczone literą P znajdują się w tzw. przybudówce, do której wejście znajduje się po prawej stronie wejścia do starego budynku (od strony ul. Mickiewicza).
Sale oznaczone skrótem IEP znajdują się w budynku Instytutu Zarządzania i Inwestycji,  po przeciwnej stronie ulicy. Aula Stara mieści się w starym budynku na końcu pierwszego piętra. Aula Nowa znajduje się na parterze nowego budynku obok schodów po lewej stronie holu. Sala gimnastyczna mieści się w starym budynku na parterze.


Jak czytać plan ?
Wykłady odbywają się dla całego kierunku jednocześnie, natomiast ćwiczenia dla danej grupy dziekańskiej oraz laboratoryjnej - na planie znajduje się ich numer (który warto zapamiętać z wielu innych jeszcze powodów).

Zazwyczaj nie ma problemów. Gdy pojawi się w kratce pionowa kreska przy numerze sal. Oznacza ona, że dane zajęcia odbywają się na przemian w podanych salach.

Podkategorie

Jak do nas trafić


mapa wneiz