Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
fax (+48) 91 444 1925
W dniach 18-20 maja 2017 r.  odbędzie się II edycja Konferencji "Czas na rozwój".

 

Start


CNR logo 2017

CEL KONFERENCJI
Dynamiczne zmiany otoczenia organizacji wpływają na konieczność uwzględnienia w ich funkcjonowaniu nowoczesnych procesów oraz metod zarządzania i marketingu. Dla skutecznej realizacji tych wyzwań niezbędna jest współpraca biznesu z nauką, stąd celem konferencji jest integracja środowisk pracowników nauki i praktyków biznesu zainteresowanych współczesnymi problemami zarządzania i marketingu.

Spotkanie to jest również wyjątkową okazją do prezentacji wyników badań naukowych, wymiany poglądów dotyczących aktualnych trendów oraz dyskusji na temat doświadczeń świata nauki i biznesu w obszarach związanych z zarządzaniem i marketingiem.

Organizatorzy:

izim 100 FG 100


Przedsiębiorcy


Konferencja ma na celu wymianę doświadczeń oraz integrację pracowników nauki i praktyków biznesu zainteresowanych współczesnymi problemami zarządzania i marketingu. Dlatego zaproszenie do udziału w konferencji kierujemy również do przedsiębiorców z dużych i średnich organizacji ze Szczecina i okolic.

W trakcie konferencji, bazującej na metodyce think-tank, odbędą się prelekcje Maitri Meyer (ekspert w dziedzinie marketingu z USA) oraz prof. Ireny Hejduk (specjalistka w zakresie zarządzania SGH), w następstwie których prowadzone będą dyskusje stolikowe, poświęcone aktualnym problemom biznesu.

Udział w konferencji potwierdził już m.in. Piotr Krzystek - Prezydent Miasta Szczecin, który poprowadzi specjalną sesję plenarną, przeznaczoną dla przedsiębiorców, poświęconą rozwojowi biznesu w Szczecinie.

Tematyka


  •  Zarządzanie działalnością marketingową w przedsiębiorstwie
  •  Zarządzanie kapitałem ludzkim
  •  Problemy i strategie zarządzania

Tytuły sesji plenarnych:
  1. Prof. dr hab. Irena Hejduk*, pt.: „Nowoczesne technologie a modele biznesu”
  2. Maitri Meyers**, Actually DONE Company, USA, pt.: „Inbound marketing essentials”

Tytuły dyskusji stolikowych:
  1. Rozwój biznesu w Szczecinie – sesja dla przedsiębiorców, którą poprowadzi Piotr Krzystek
  2. It is not about being “BIG”, it is about being “GREAT” (session in English)
  3. Organizacja wobec zmian i wyzwań otoczenia
  4. Jasna i ciemna strona relacji w biznesie
  5. Jak zarządzać talentami w organizacji
  6. Postarzanie produktu a rozwój firmy vs społeczna odpowiedzialność
  7. Budowanie zaufania w cyberprzestrzeni
  8. Klient - zagrożenie dla przedsiębiorstwa? Bojkoty konsumenckie, terroryzm konsumencki, patologie w zachowaniach konsumenckich
  9. Zarządzanie różnorodnością w organizacjach – kluczowe praktyki ZZL
  10. Dobry pracownik to zaangażowany pracownik. Jak kształtować zaangażowanie pracowników?
  11. Business with a human face (session in English)
  12. Zarządzanie wiekiem
  13.  Biznes w kolorze turkusu - nowy model organizacji pracy
  14. Zarządzanie zaufaniem - utopia czy potrzeba w biznesie?
* Prof. dr hab. Irena Hejduk jest profesorem nauk ekonomicznych od 1993 roku, specjalistą w zakresie ekonomiki i organizacji przedsiębiorstw oraz zarządzania SGH.

Zainteresowania naukowe koncentrują się na problematyce systemów zarządzania, w tym: systemów zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem intelektualnym organizacji, organizacją wirtualną, zarządzania zaufaniem, zarządzania technologiami w tym zwłaszcza wpływem nowych technologii na współczesne modele biznesu, tworzeniem się nowych paradygmatów zarządzania oraz wdrażaniem koncepcji „sustainability” w polskich przedsiębiorstwach.

Jest autorką wielu koncepcji i projektów restrukturyzacji przedsiębiorstw, systemów monitoringu i kontrolingu oraz strategii i programów naprawczych. Zajmowała się projektowaniem systemów zarządzania oraz opracowywała koncepcję i realizację analiz strategicznych oraz restrukturyzacji (m.in. przemysłu zbrojeniowego i jego zaplecza badawczo-naukowego oraz hutnictwa i przedsiębiorstw z innych branż). Kierowała także projektami europejskimi. Pracowała jako doradca wielu polskich i zagranicznych firm.
Autorka bądź współautorka 42 książek oraz 350 innych publikacji.

**Maitri Meyer – współzałożycielka i dyrektor ds. marketingu w firmie „SunPeak”, dostawcy fotowoltanicznych systemów solarnych oraz właścicielka firmy „Actually DONE”, świadczącej usługi doradcze dla firm w zakresie marketingu, sprzedaży, zarządzania projektami, rekrutacji pracowników. Od ponad 25 lat świadczy usługi doradcze dla międzynarodowych firm w Stanach Zjednoczonych i za granicą, m.in. w Japonii, na Sri Lance, w Polsce, Togo czy zachodniej Afryce.

Rada Programowa


Dr hab. Joanna Cewińska- Uniwersytet Łódzki
Prof. dr hab. Szymon Cyfert – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Dr hab. prof. UG Wiesław Golnau - Uniwersytet Gdański
Prof. dr inż. Wiesław Grudzewski – Członek Korespondent PAN
Prof. dr hab. Irena Hejduk – Szkoła Wyższa Handlowa
Prof. dr hab. Marta Juchnowicz – Szkoła Wyższa Handlowa
Roman Kopiński – Właściciel Piekarni ASPROD Sp. z o.o.
Krzysztof Kowalski – DGS Poland Sp. z o.o.
Dr hab. prof. UŁ Robert Kozielski – Uniwersytet Łódzki
Prof. dr hab. Andrzej Koźmiński- Akademia Leona Koźmińskiego
Sławomir Lachowski – Prezes FM Bank
Prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Dr hab. Ewa Mazur-Wierzbicka – Uniwersytet Szczeciński
Prof. dr hab. Bogdan Nogalski – Uniwersytet Gdański
Prof. dr hab. Renata Oczkowska – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój – Uniwersytet Warszawski
Edward Osina – Vice Prezes Business Centre Club
Prof. dr hab. Aleksy Pocztowski - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Prof. dr hab. Sławomir Smyczek – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Dr hab. prof. SB PW Sylwia Sysko-Romańczuk – Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Paweł Szynkaruk – Polska Żegluga Morska
Prof. dr hab. Waldemar Tarczyński – Uniwersytet Szczeciński
Prof. dr hab. Elżbieta Urbanowska-Sojkin – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Prof. dr hab. Jan Wiktor - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Dr hab. prof. US Katarzyna Włodarczyk – Uniwersytet Szczeciński
Dr inż. Zbigniew Zienowicz – Hydromega Sp. z o.o. Gdynia
Dr hab. prof. US Edyta Rudawska (Przewodnicząca) - Uniwersytet Szczeciński
Dr hab. Inż. prof. US Alberto Lozano Platonoff (Wiceprzewodniczący)- Uniwersytet Szczeciński
Dr hab. prof. US Wojciech Jarecki (Wiceprzewodniczący) - Uniwersytet Szczeciński
Dr hab.prof. US Katarzyna Gadomska-Lila (Wiceprzewodnicząca) - Uniwersytet Szczeciński

Publikacja


Zgłoszone artykuły zostaną opublikowane w czasopismach: „Studia i Prace WNEiZ US” oraz „Marketing i Rynek” (w obu przypadkach 9 pkt. na liście czasopism punktowanych MNiSW).

Artykuły powinny obejmować od 8 do 10 stron zgodnie z wymogami edytorskimi. Szczegóły dotyczące wymogów edytorskich ( pdf plik do pobrania)

Artykuły należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunkiem publikacji jest uzyskanie pozytywnych recenzji naukowych, przygotowanie artykułu zgodnie z wymogami edytorskimi oraz wniesienie w terminie opłaty konferencyjnej.

Kalendarium


Kalendarium
30.09.2016 Zgłoszenie udziału
30.10.2016 Nadesłanie referatów
30.03.2017 Wniesienie opłaty konferencyjnej
10.05.2017 Przesłanie uczestnikom programu konferencji
18-20.05.2017 Termin konferencji


Opłaty


Opłaty
1150 zł uczestnictwo* z publikacją (2 noclegi w pokoju 2-osobowym)
1350 zł uczestnictwo* z publikacją (2 noclegi w pokoju 1-osobowym)
750 zł publikacja bez uczestnictwa w konferencji
850 zł uczestnictwo* bez publikacji (2 noclegi w pokoju 2-osobowym)
1050 zł uczestnictwo* bez publikacji (2 noclegi w pokoju 1-osobowym)







*opłata obejmuje pobyt w Hotelu INTERFERIE Medical SPA**** podczas trwania konferencji, wyżywienie, uczestnictwo w obradach i imprezach towarzyszących.

Opłatę należy wnieść do 30.03.2017 r. na konto Fundacji „Forum Gryf”, BPH 75 1060 0076 0000 3300 0057 4710, ul. Niemierzyńska 27B/19, 71-436 Szczecin, w tytule podając: Czas2017-Imię i Nazwisko

 

Gdzie


Miejsce Konferencji
Konferencja odbędzie się w Świnoujściu w hotelu INTERFERIE Medical SPA**** ul. Uzdrowiskowa 15.
www.interferie.pl/

Kontakt


Kontakt
INSTYTUT ZARZĄDZANIA I MARKETINGU
Uniwersytet Szczeciński
Ul. Mickiewicza 64-66, 71-101 Szczecin
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.czasnarozwoj.eu

KOMITET ORGANIZACYJNY
Menedżer konferencji dr hab. prof. US Katarzyna Włodarczyk
Sekretarz mgr Malwina Szarek (504 631 666)
  dr hab. Ewa Mazur-Wierzbicka
  dr Sandra Misiak-Kwit
  dr Hubert Pachciarek
  dr Małgorzata Wiścicka
  dr Patrycja Zwiech
  mgr Agata Dziakowicz-Grudzień
  mgr Magdalena Kowalska

Jak do nas trafić


mapa wneiz