Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
fax (+48) 91 444 1925
W dniach 18-20 maja 2017 r.  odbędzie się II edycja Konferencji "Czas na rozwój".

 

Start


CNR logo 2017

CEL KONFERENCJI
Dynamiczne zmiany otoczenia organizacji wpływają na konieczność uwzględnienia w ich funkcjonowaniu nowoczesnych procesów oraz metod zarządzania i marketingu. Dla skutecznej realizacji tych wyzwań niezbędna jest współpraca biznesu z nauką, stąd celem konferencji jest integracja środowisk pracowników nauki i praktyków biznesu zainteresowanych współczesnymi problemami zarządzania i marketingu.

Spotkanie to jest również wyjątkową okazją do prezentacji wyników badań naukowych, wymiany poglądów dotyczących aktualnych trendów oraz dyskusji na temat doświadczeń świata nauki i biznesu w obszarach związanych z zarządzaniem i marketingiem.

Organizatorzy:

izim 100 FG 100


Tematyka


  •  Zarządzanie działalnością marketingową w przedsiębiorstwie
  •  Zarządzanie kapitałem ludzkim
  •  Problemy i strategie zarządzania


Rada Programowa


Dr hab. Joanna Cewińska- Uniwersytet Łódzki
Prof. dr hab. Szymon Cyfert – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Dr hab. prof. UG Wiesław Golnau - Uniwersytet Gdański
Prof. dr inż. Wiesław Grudzewski – Członek Korespondent PAN
Prof. dr hab. Irena Hejduk – Szkoła Wyższa Handlowa
Prof. dr hab. Marta Juchnowicz – Szkoła Wyższa Handlowa
Roman Kopiński – Właściciel Piekarni ASPROD Sp. z o.o.
Krzysztof Kowalski – DGS Poland Sp. z o.o.
Dr hab. prof. UŁ Robert Kozielski – Uniwersytet Łódzki
Prof. dr hab. Andrzej Koźmiński- Akademia Leona Koźmińskiego
Sławomir Lachowski – Prezes FM Bank
Prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Dr hab. Ewa Mazur-Wierzbicka – Uniwersytet Szczeciński
Prof. dr hab. Bogdan Nogalski – Uniwersytet Gdański
Prof. dr hab. Renata Oczkowska – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój – Uniwersytet Warszawski
Edward Osina – Vice Prezes Business Centre Club
Prof. dr hab. Aleksy Pocztowski - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Prof. dr hab. Sławomir Smyczek – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Dr hab. prof. SB PW Sylwia Sysko-Romańczuk – Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Paweł Szynkaruk – Polska Żegluga Morska
Prof. dr hab. Waldemar Tarczyński – Uniwersytet Szczeciński
Prof. dr hab. Elżbieta Urbanowska-Sojkin – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Prof. dr hab. Jan Wiktor - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Dr hab. prof. US Katarzyna Włodarczyk – Uniwersytet Szczeciński
Dr inż. Zbigniew Zienowicz – Hydromega Sp. z o.o. Gdynia
Dr hab. prof. US Edyta Rudawska (Przewodnicząca) - Uniwersytet Szczeciński
Dr hab. Inż. prof. US Alberto Lozano Platonoff (Wiceprzewodniczący)- Uniwersytet Szczeciński
Dr hab. prof. US Wojciech Jarecki (Wiceprzewodniczący) - Uniwersytet Szczeciński
Dr hab.prof. US Katarzyna Gadomska-Lila (Wiceprzewodnicząca) - Uniwersytet Szczeciński

Publikacja


Zgłoszone artykuły zostaną opublikowane w czasopismach: „Studia i Prace WNEiZ US” oraz „Marketing i Rynek” (w obu przypadkach 9 pkt. na liście czasopism punktowanych MNiSW).

Artykuły powinny obejmować od 8 do 10 stron zgodnie z wymogami edytorskimi. Szczegóły dotyczące wymogów edytorskich ( pdf plik do pobrania)

Artykuły należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunkiem publikacji jest uzyskanie pozytywnych recenzji naukowych, przygotowanie artykułu zgodnie z wymogami edytorskimi oraz wniesienie w terminie opłaty konferencyjnej.

Kalendarium


Kalendarium
30.09.2016 Zgłoszenie udziału
30.10.2016 Nadesłanie referatów
30.03.2017 Wniesienie opłaty konferencyjnej
10.05.2017 Przesłanie uczestnikom programu konferencji
18-20.05.2017 Termin konferencji


Opłaty


Opłaty
1150 zł uczestnictwo* z publikacją (2 noclegi w pokoju 2-osobowym)
1350 zł uczestnictwo* z publikacją (2 noclegi w pokoju 1-osobowym)
750 zł publikacja bez uczestnictwa w konferencji
850 zł uczestnictwo* bez publikacji (2 noclegi w pokoju 2-osobowym)
1050 zł uczestnictwo* bez publikacji (2 noclegi w pokoju 1-osobowym)







*opłata obejmuje pobyt w Hotelu INTERFERIE Medical SPA**** podczas trwania konferencji, wyżywienie, uczestnictwo w obradach i imprezach towarzyszących.

Opłatę należy wnieść do 30.03.2017 r. na konto Fundacji „Forum Gryf”, BPH 75 1060 0076 0000 3300 0057 4710, ul. Niemierzyńska 27B/19, 71-436 Szczecin, w tytule podając: Czas2017-Imię i Nazwisko

Rejestracja


Zakończył się etap zgłoszeń.
Dziękujemy za przesłane zgłoszenia.

Gdzie


Miejsce Konferencji
Konferencja odbędzie się w Świnoujściu w hotelu INTERFERIE Medical SPA**** ul. Uzdrowiskowa 15.
www.interferie.pl/

Kontakt


Kontakt
INSTYTUT ZARZĄDZANIA I MARKETINGU
Uniwersytet Szczeciński
Ul. Mickiewicza 64-66, 71-101 Szczecin
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.czasnarozwoj.eu

KOMITET ORGANIZACYJNY
Menedżer konferencji dr hab. prof. US Katarzyna Włodarczyk
Sekretarz mgr Malwina Szarek (504 631 666)
  dr hab. Ewa Mazur-Wierzbicka
  dr Sandra Misiak-Kwit
  dr Hubert Pachciarek
  dr Małgorzata Wiścicka
  dr Patrycja Zwiech
  mgr Agata Dziakowicz-Grudzień
  mgr Magdalena Kowalska

Jak do nas trafić


mapa wneiz