Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
fax (+48) 91 444 1925
Katedra Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego zaprasza na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI
market zespol

Szanowni Państwo,
kontynuując cykl konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na XVIII Ogólnopolską Konferencję Naukową, którą organizujemy w dniach 09-10 maja 2016 r. w Kołobrzegu pod wiodącym hasłem:
KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI
Jej głównym celem będzie wymiana poglądów, doświadczeń i wyników badań naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych na temat wyzwań przyszłości z punktu widzenia konsumentów i organizacji oraz zachęcenie do twórczej dyskusji i wdrażania nowych badań dotyczących kreatywnego i aktywnego zarządzania przyszłością.

budynek Wyrażamy nadzieję, iż konferencja przyczyni się także do integracji badaczy, teoretyków i praktyków zarządzania, marketingu i konsumpcji. Będzie nam niezmiernie miło gościć naukowców, samorządowców i praktyków gospodarczych i zachęcamy do uczestnictwa w panelach dyskusyjnych oraz przygotowania referatów związanych z zakresem tematycznym konferencji.

pdf Program Konferencji
pdf Zaproszenie
pdf Ulotka
pdf Formularz zgłoszenia

Zespół Katedry Marketingu



19-20 maja 2014 roku Katedra Marketingu organizowała XVII Konferencję pt.

Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami
– dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej

logo konferencji Szanowni Goście i Przyjaciele,
Serdecznie dziękujemy, że zechcieli Państwo być z nami i z takim zaangażowaniem uczestniczyć w XVII Konferencji pt. Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami – dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej oraz wszystkich wydarzeniach towarzyszących.
Jest nam niezmiernie miło, że zaproszenie do udziału w konferencji przyjęło ponad 130 osób z 43 ośrodków akademickich, instytutów naukowych i przedsiębiorstw z całej Polski. Przygotowano 127 interesujących opracowań, które zostaną wydane w czasopiśmie „Handel Wewnętrzny”.

budynek Chcielibyśmy również wspomnieć, że nasza tegoroczna konferencja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Patronat medialny objęli: „Handel Wewnętrzny”, „Marketing i Rynek”, Polskie Radio Szczecin oraz TVP Szczecin.
Istotny wkład w organizację spotkania miał również Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz i Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego dr hab. Wojciech Drożdż.

Wspomnienia z naszej konferencji, uwiecznione na zdjęciach znajdą Państwo w zakładce „Więcej o konferencji”.
Mamy nadzieję, że spotkamy się z Państwem na naszej Instytutowej konferencji pt. Czas na Rozwój - Wyzwania dla przedsiębiorców i naukowców w 2015 roku.

Zespół Katedry Marketingu

View the embedded image gallery online at:
http://www.wneiz.pl/izim/market/konferencje#sigFreeId122a784228
Dziękujemy wszystkim naszym gościom i przyjaciołom za udział w konferencji.

Więcej o Konferencji »


Konferencje z serii "Problemy marketingowe polskich przedsiębiorstw"

2014 Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami (Więcej » )
2013 Czas jako wyznacznik zachowań konsumenckich (Więcej » )
2012
Zachowania konsumenckie. Między przeszłością a przyszłością  (Więcej »)
2011 Zachowania konsumenckie. Stan, uwarunkowania, tendencje
2010 Tendencje zmian zachowań konsumenckich na regionalnym rynku
2009 Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
2006 Marketing a aktywność regionów
2005 Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku
2004 Partnerstwo w regionie
2003 Regionalne zróżnicowanie jakości życia
2002 Marketing w rozwoju regionu
2001 Współpraca partnerów w regionie
2000 Skuteczne zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji – teoria, doświadczenie, tendencje
1999 Strategie marketingowe firm finansowych w kontekście integracji z Unią Europejską
1998 System informacji marketingowej firm finansowych
1997 Podmioty gospodarcze w strategii marketingowej firm finansowych
1996 Problemy marketingowe usług finansowe w Polsce


Inne konferencje

2013 Warsztaty Metodologiczne z Metod Ilościowych w Badaniach Marketingowych im. Prof. Stefana Mynarskiego
2011 Sport i rekreacja szansą rozwoju
2009 I Międzynarodowe Forum Turystyczne

Jak do nas trafić


mapa wneiz