Z dniem 1 października 2019 r. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zmienił nazwę na Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania.
Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
CADM-A Oferta pracy w firmie CADM Automotive. Stanowisko: Software Testing Engineer Miejsce Stuttgart (Niemcy).
pdf Szczegóły w ofercie

MONDI - Firma Doradztwa Personalnego MONDI- Firma Doradztwa Personalnego (lokalizacja: Szczecin) poszukuje osoby  na stanowisko młodszego konsultanta ds. rekrutacji. pdf Szczegóły w ofercie

Markiewicz - biuro rachunkowe Biuro Rachunkowe biegłego rewidenta poszukuje osoby chętnej do odbycia praktyki lub podjęcia pracy na stanowisku młodszy księgowy. pdf Szczegóły w ofercie

Sapere Aude Firma Sapere Aude poszukuje do współpracy studenta na stanowisko młodszego analitykapdf Więcej

Bank Danych o Inż. Ogólnopolski Bank Danych o Inżynierach prezentuje wybrane oferty pracy, które mogą być przydatne dla dla inżynierów- absolwentów WNEiZ : www.bdi.com.pl

NOBiS Bridgestone Corporation - japoński koncern na rynku oponiarskim poszukuje osoby na stanowisko młodszego inżyniera w dziale inżynierii przemysłowej.
Poszukiwana jest osoba z wykształceniem wyższym (kierunek: ekonometria, inżynieria produkcji, zarządzanie)
Miejsce pracy: Stargard
pdfWięcej informacji: oferta Bridgestone

Hays recruiting experts worldwide Międzynarodowa organizacja z siedzibą w Szczecinie poszukuje osób ze znajomością branży obszaru audyty / wewnętrzna kontrola i języka angielskiego. Firma oferuje pełnoetatową pracę w oparciu o umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów.  Więcej >>>

BIP Praca dla absolwentów kierunków ekonomicznych w Delegaturze Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Szczecinie. Więcej >>>

Getinbank Praca w bankowości.
pdf Szczegóły oferty

Dansk Supermarked Firma Dansk Supermarked (w Szczecinie) prowadzi rekrutację

Poszukiwani pracownicy (absolwenci studiów) na stanowiska:

pdf Junior Accountant


Punkt Pomocy Psychologicznej dla Studentów i Pracowników US

Jeśli czujesz, że problemy, które Cię spotykają są ponad miarę Twoich sił i nie jesteś w stanie sobie z nimi poradzić,  skorzystaj z porad  Punktu Pomocy Psychologicznej.

Celem Punktu jest pomoc w rozwiązywaniu problemów WSZYSTKICH osób studiujących / pracujących w Uniwersytecie Szczecińskim, udzielanie wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych związanych z uczelnią, domem, pracą i środowiskiem rówieśniczym.

Więcej informacji na stronie: bon.usz.edu.pl/punkt-pomocy-psychologicznej/

KONTAKT:
tel. 91 444 3818 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uniwersyteckie Centrum Edukacji
ul. Wawrzyniaka 15
70 - 393 Szczecin

Psychoterapeuci:
Dr Wiesław Matys
Dr Bartosz Wojciechowski

 

Opłaty za studia


Opłaty na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych (zaocznych)

opłata za legitymację 17,-
elektroniczna legitymacja studencka 22,-
duplikat elektronicznej legitymacji studenckiej 33,-
opłata za dyplom 60,-
opłata za indeks 4,-
duplikat indeksu 6,-
opłata za dyplom w języku obcym 40,-
opłata za duplikat dokumentu jest wyższa o 50% ceny dokumentu oryginalnego  
zarządzenie nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
zał. nr 1 do zarządzenia nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w US w  roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
zarządzenie nr 57 ws. zasad i trybu pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
załącznik do zarządzenia nr 57  (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2019/2020 pdfdo pobrania
Zestawienie ratalnych opłat za świadczone usługi edukacyjne w roku akad. 2019/2020 link »
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się  lub wznawiających studia w roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2018/2019 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się  lub wznawiających studia w roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2017/2018 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w  roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających lub wznawiających studia w roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2016/2017 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016
pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy  rozpoczęli  lub wznawili  studia w roku akad. 2015/2016 pdf do pobrania
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2015/2016 pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli studia w roku akad. 2014/2015 
pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy  rozpoczęli  studia w roku akad. 2014/2015 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających studia w roku akad. 2014/2015 pdf do pobrania
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 pdf do pobrania
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia  w roku akad. 2013/2014
pdf do pobrania
załącznik do opłat (wniosek  dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia  w roku akad. 2013/2014 pdf do pobrania

Terminy dokonywania opłat


Terminy dokonywania opłat za kształcenie na studiach niestacjonarnych
studia niestacjonarne I i II st. (zaoczne)
- opłata uiszczana jednorazowo
w terminach:

1) semestr zimowy - do 10.10
2) semestr letni - do 10.03

- opłata uiszczana w 2 ratach:

w terminach:
1) semestr zimowy:
a) I rata - 10.10
b) II rata - 10.12
2) semestr letni:
a) I rata - 10.03
b) II rata - 10.05

- opłata uiszczana w 3 ratach:

w terminach:
1) semestr zimowy:
a) I rata - 10.10
b) II rata- 10.11
c) III rata - 20.01
2) semestr letni:
a) I rata - 10.03
b) II rata - 10.04
c) III rata- 10.06

- opłata uiszczana w 4 ratach:

w terminach:
1) semestr zimowy:
a) I rata - 10.10
b) II rata- 10.11
c) III rata - 10.12
d) IV rata - 20.01

2) semestr letni:
a) I rata - 10.03
b) II rata - 10.04
c) III rata- 10.05
d) IV rata - 10.06
 
Uwaga!
Termin opłaty za kształcenie studentów w formie jednorazowej lub wpłaty I raty (opłaty wnoszone w ratach) okreslonej dla studentów I r. studiów ustala się do 31 października.

-----------------------------------------------------------
Zgodnie z par. 9 Uchwały nr 52/2017 Senatu US z dnia 31.05.2017 r. opłaty takie jak:
- powtarzanie określonych zajęć na studiach stacjonarnych z powodu niezadowalających wyników w nauce
- prowadzenie studiów w języku obcym
- prowadzenie zajęć nie objętych planem studiów

student wnosi opłatę przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi w formie jednorazowej w terminach:

- 31 października (termin zimowy)
- 31 marca (semestr letni)

Za nieterminowe uiszczenie opłat za świadczone usługi edukacyjne uczelnia nalicza odsetki ustawowe w wysokości obowiązującej w dniu wnoszenia opłaty.

Wystawianie faktur


Wystawianie faktur dla studentów:

- studiów stacjonarnych - pokój 120
- studiów niestacjonarnych - pokój 122

Opiekunowie roku powołani dla studentów rozpoczynających cykl kształcenia w roku akademickim:

2019/2020


Bezpieczeństwo Wodne I stopień
Opiekun dr Tomasz Zalewski
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ekonomia I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun dr Jarosław Narękiewicz
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ekonomiczno-Prawny I i II stopień
Opiekun mgtr Marcin Pawlak
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Economics and IT Applications I stopień
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Finanse i Rachunkowość I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Michał Hendryk
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gospodarka Nieruchomościami I stopień
Opiekun mgr Krzysztof Heberlein
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gospodarka Przestrzenna I stopień
Opiekun dr inż. Jacek Rudewicz
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informatyka i Ekonometria I i II stopień
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informatyka w Biznesie I stopień
Opiekun mgr Tomasz Naprawski
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Logistyka I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Agnieszka Pokorska
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przedsiębiorczość i Inwestycje I stopień
Opiekun dr Anna Bielawa
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Public Management II stopień
Opiekun dr Karolina Beyer
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rynek Nieruchomości II stopień
Opiekun dr Paweł Baran
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Turystyka i Rekreacja I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun dr Marcin Janowski
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zarządzanie I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Julia Klimek
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2018/2019


dr Grzegorz Wojarnik
pokój 19
telefon 91 444-1907
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Informatyka w biznesie I st. (stacjonarne)

dr Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz
pokój 411
telefon 91 444-2024
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Ekonomiczno-prawny II st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Tomasz Kufel
pokój 314
telefon 91 444-1968
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (stacjonarne)

dr Natalia Marska Dzioba
pokój 310
telefon 91 444-1971
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (niestacjonarne)

dr Michał Grudziński
pokój 338
telefon 91 444-2029
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie I i II st. (niestacjonarne)

dr Anna Pluta
pokój 306
telefon 91 444-1991
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Zarządzanie I i II st. (stacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)

dr Paweł Baran
pokój 320
telefon 91 444-1994
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)

2017/2018


dr Izabela Szamrej- Baran
pokój 333
telefon 91 444-1984
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Urszula Wawer
pokój 224
telefon 91 444-1945
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość I st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Waldemar Aspadarec
pokój 236
telefon 91 444-1954
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Finanse i rachunkowość II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Wojciech Leoński
pokój 2 (Mickiewicza 69)
telefon 91 444-2026
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie II st. (stacjonarne i niestacjonarne)

dr Jerzy Marcinkiewicz
pokój 19
telefon 91 444-1907
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Zarządzanie i inżynieria produkcji I st. (stacjonarne)

mgr Krzysztof Heberlein
pokój 217
telefon 91 444-1966
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Analityka gospodarcza I st. (stacjonarne)
Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)

dr Sandra Misiak-Kwit
pokój 5 (przybudówka)
telefon 91 444-2161
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kierunki Zarządzanie I st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)

dream iconWydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania uczestniczy w programie Microsoft Imagine Premium (dawne DreamSpark) prowadzonym przez firmę Microsoft.

Programy licencyjne Imagine zapewniają studentom wydziałów prowadzących zajęcia z technologii informatycznych dostęp do najnowszego oprogramowania firmy Microsoft. Dzięki temu mogą oni wykorzystać bezpłatnie najnowsze oprogramowanie zarówno na uczelni, jak i w domu.

W programie mogą uczestniczyć studenci uczęszczający na zajęcia z technologii informatycznych.

W celu dołączenia do programu Microsoft Imagine należy pobrać na dysk, wypełnić elektronicznie i wydrukować pdf wniosek o założenie konta następnie zgłosić się, wraz z legitymacją studencką, do Wydziałwego Centrum Informatycznego pok. 012 (w piwnicy nowego budynku) lub po weryfikacji, przez prowadzącego zajęcia (studia niestacjonarne).

Odopowiedzi na najcześciej zadawane pytania odnośnie programu:

  • Po załozeniu konta otrzymujemy login i hasło do serwisu Imagine (WebStore), gdzie wybieramy oprogramowanie które chcemy ściagnać (na podobnej zasadzie co w sklepie internetowym), a następnie ściągamy i system generuje nam klucz.
  • Konto jest automatycznie zamykane wraz z końcem studiów. Osoby kontynuujące studia dalej powinny zgłosić do pokoju 012 w celu przedłużenia ważności konta.
  • Programy/systemy dostępne są tylko i wyłacznie dla celow edukacyjnych, używanie ich do celow komercyjnych jest niezgodne z licencją.
  • Programy/systemy mogą być instalowane tylko w trakcie studiów. Po zakończeniu studiów można korzystać z oprogramowania zainstalowanego wcześniej, ale nie można ich ponownie instalować.
Adres serwisu do pobierania oprogramowania (WebStore) dla WNEiZ link »
WiFi
eduroam
Na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania działa sieć bezprzewodowa WiFi w ramach usługi EDUROAM.

Procedura połaczenia się z siecią EDUROAM na US »

Akta prawne i zarządzenia obowiązujące w Uniwersytecie Szczecińskim
pdfRegulamin studiów w Uniwersytecie Szczecińskim obow. od roku akad. 2019/2020 (obowiązujący wszystkich studentów)
pdf Regulamin studiów w Uniwersytecie Szczecińskim obow. od roku akad. 2018/2019 (obowiązujący wszystkich studentów)
Organizacja roku akademickiego >>>
pdf Zarządzanie Rektora US nr 5/2019 r., z dnia 21 stycznia 2019 r., w sprawie zasad odbioru dyplomu ukończenia studiów
pdf Wniosek o wysłanie dyplomu ukończenia studiów
pdf Zarządzenie nr 106/2019 zmieniające ws. zasad odbioru dyplomu ukończenia studiów, suplementu i odpisów dyplomu przez absolwentów Uniwersytetu Szczecińskiego
pdf Uchwała nr 238/06/2018 WNEiZ ws. wyboru promotora oraz trybu uruchamiania semin. dyplomowych/magisterskich
pdf Uchwała nr 237/06/2018 ws. zapisów na przedmioty/moduły/specjalności do wyboru
pdf Uchwała RW nr 297/09/2018 ws. zasad studiowania wg indywidualnego planu i programu studiów
pdf Uchwała nr 240/06/2018 WNEiZ ws. powołania opiekuna naukowego
pdf Zarządzenie Dziekana nr 80 ws. kontroli identyczności wydruku komputerowego pracy dyplomowej z wersją elektroniczną


Akta prawne Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania US
pdf Zarządzenie nr 1/2019 Dziekana ws. powołania opiekunów I r. w roku akad. 2019/2020
pdf Zarządzenie nr 2/2019 Dziekana ws. powołania koordynatorów kierunków w roku akad. 2019/2020
pdf Zarządzenie nr 3/2019 Dziekana ws. powołania zespołów kierunków
pdf Zarządzenie nr 4/2019 Dziekana ws. ustalania składów komisji i terminów egz. dyplomowych
pdf Zarządzenie nr 5/2019 Dziekana ws. powołania wydzialowego opiekuna praktyk oraz opiekunów kierunkowych na rok akad. 2019/2020


Uchwały Rady Dydaktycznej Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania US
pdf Uchwała nr 1 /10/2019 ws. określenia obowiązków opiekuna roku
pdf Uchwała nr 2 /10/2019 ws. procedury dyplomowania studentów
-- pdf Zał. nr 1 do uchwały 2/10/2019 - strona tytułowa pracy dyplomowej
-- pdf Zał. nr 2 do uchwały 2/10/2019 - zalecenia formalne
-- pdf Zał. nr 3 do uchwały 2/10/2019 - oświadczenie studenta
-- pdf Zał. nr 4 do uchwały 2/10/2019 - oświadczenie promotora
pdf Uchwała nr 3 /10/2019 ws. ustalanie kryteriów wybinych osiągnięć w nauce
pdf Uchwała nr 4 /10/2019 ws. warunków przeniesienia ze studiów niestacjonarnych na stacjonarne oraz zmiana kierunku na stacjonarnych
pdf Uchwała nr 5 /10/2019 ws. warunków przeniesienia ze studiów stacjonarnych na niestacjonarne oraz zmiana kierunku na niestacjonarnych
pdf Uchwała nr 6 /10/2019 ws. zwalniania z opłat za kształcenie
pdf Uchwała nr 7 /10/2019 ws. zakresu i warunków prowadzenia zajęć w jęz. obcym
pdf Uchwała nr 8 /10/2019 ws. regulaminu praktyk studenckich

 
Materiały dla studentów - zagadnienia na egzaminach  
 
 

Kierunek: Ekonomia
pdf Egzamin dyplomowy
pdf Egzamin magisterski

 
Materiały dla studentów - kierunki angielskojęzyczne
 
 

Kierunki: Economics and IT Applications, Public Management
pdf Uniwersalny komunikacyjny kurs języka angielskiego
Kierunek: Economics and IT Applications
pdf Zagadnienia obowiązujące na egzaminie dyplomowym


Materiały dla studentów w jednostkach Wydziału

Instytut Ekonometrii i Statystyki
Zagadnienia na egzaminach dyplomowych oraz materiały dla studentów >>>

Instytut Zarządzania i Inwestycji
pdf Zakresy zagadnień na egz. inżynieryjny i magisterski - specj. Marketingowe zarządzanie MSP (2013/2014)
  Materiały dla studentów »

Instytut Informatyki w Zarządzaniu
  Materiały dla dyplomantów »


Katedra Makroekonomii
pdf Strona tytułowa pracy licencjackiej/magisterskiej
pdf Standardy pracy magisterskiej/dyplomowej
pdf Zagadnienia na egzaminie dyplomowym (I stopień)

Katedra Marketingu
pdf Pytania na egzamin - Marketing I st.
pdf Pytania na egzamin - Marketing II st.
pdf Pytania na egzamin - Ekonomia i Zarządzanie I st.
pdf Pytania na egzamin - Ekonomia i Zarządzanie II st.

Katedra Handlu Zagranicznego i Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych
pdf Pytania obowiązujące na egzaminie magisterskim i dyplomowym
pdf Egzamin magisterski/dyplomowy (wypis z regulaminu studiów)

Katedra Polityki Społeczno-Gospodarczej i Europejskich Studiów Regionalnych
pdf Zagadnienia obowiązujące na obronach prac dyplomowych w Katedrze Polityki Społeczno-Gospodarczej i ESR
pdf Strona tytułowa pracy dyplomowej / magisterskiej napisanej w Katedrze Polityki Społeczno-Gospodarczej


Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim
pdf Pytania egz. : Zarządzanie i Zarządzanie zasobami ludzkimi
Koła naukowe, organizacje, projekty
Na naszym Wydziale mieszczą sie różne koła naukowe i organizacje. Większość z nich posiada swoje witryny w Internecie:

AIESEC
Koło Naukowe Informatyki 'BIOS'
Koło Naukowe Rachunkowości "Storno"
> Koło Naukowe Finansów i Zarządzania
Koło Naukowe Ekonomiki Przedsiębiorstwa
Koło Naukowe Gospodarki Nieruchomościami i Metod Ilościowych
Koło Naukowe Rynków Kapitałowych "Proinvest"
Koło Naukowe Marketingu >>>
Koło Naukowe Ekonomii "Aktywni Studenci"
Koło przystąpiło do Ogólnopolskiego Zrzeszenia Kół Naukowych.
Koło Naukowe "Ekonomia & Ekologia"
Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania "Inicjatywa"
Koło Naukowe Bankowości
Koło Naukowe Makroekonomii


Koło Naukowe
Społeczeństwa Informacyjnego


Opiekun Koła:dr Zbigniew Stempnakowski
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koło Naukowe Jakości "KAIZEN"
Koło Naukowe Analiz Gospodarczych
Koło Naukowe Biznes Innowacje Networking


Inne organizacje:

Polskie Towarzystwo Informatyczne - Oddział Zachodniopomorski

Sekcja Brydżowa na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

Spotkania Sekcji: środa godz. 17:00




Strony WWW pracowników

Również niektórzy pracownicy posiadają swoje strony WWW, na których często mozna znaleźć materiały przydatne na zajecia:

ECDL

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych
(ECDL - European Computer Driving Licence)

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych jest uznawany w całej Europie
  Został opracowany przez Unię Europejską. ECDL jest certyfikatem technologii informatycznej
dla wszystkich mieszkańców Europy.

Powstał z myślą o tych, którzy muszą lub chcą wiedzieć, jak korzystać z komputera.

Jest odpowiedni dla ludzi dowolnych zawodów i dla poszukujących pracy, w każdym wieku - od 8 do 80 lat.

Obecnie umiejętności komputerowe mają coraz większe znaczenie we wszystkich dziedzinach życia.

ECDL jest rzetelnym świadectwem rzeczywistych umiejętności.


Teraz certyfikat możesz zdobyć na naszym Wydziale.

Informacje: pokój 09.
www.ecdl.pl »
Niepelnosprawni Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego przyczynia się do wyrównywania szans edukacyjnych dla osób niepełnosprawnych poprzez odpowiednie podejście dydaktyczne oraz przystosowaną bazę lokalową.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo obejmują:
- windy,
- dostosowane toalety,
- odpowiednie podjazdy,
- odrębny parking przed budynkiem z bezpośrednim dostępem do windy.


Pozostałe działania podejmowane na rzecz studentów niepełnosprawnych to m.in. możliwość ustalenia indywidualnej organizacji studiów, projekty związane z nauczaniem przez Internet, stypendia specjalne.  

Studenci niepełnosprawni są obsługiwani poza kolejnością za okazaniem legitymacji.

Akademickie Biuro Karier  proponuje studentom szkolenia, warsztaty i pośrednictwo pracy (w ramach tej jednostki organizowane jest również poradnictwo dla osób niepełnosprawnych) oraz wspieranie studentów niepełnosprawnych przez  Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych.

Niepełnosprawni studenci WNEiZ uzyskają pomoc oraz informacje od koordynatora ds. osób niepełnosprawnych - mgr Dominiki Chojnackiej, tel. 91 444 21 20, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych w Uniwersytecie Szczecińskim »

 Zachęcamy osoby niepełnosprawne do studiowania na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.

Jak do nas trafić


mapa wneiz