Zeszyty naukowe
Autor: Beata Glinkowska 337
Strony: 337-345
pdf pełen tekst

Streszczenie:
Celem artykułu jest analiza kreowania wartości firmy w kontekście czynników, które tę wartość determinują, oraz analiza wymagań stawianych przed współczesnymi menedżerami. W artykule zawarto krótkie ujęcie teoretyczne dotyczące pojęcia wartości firmy oraz cech, które współczesny, młody menedżer powinien dysponować dla kreowania tej wartości. Teoretyczna analiza została skonfrontowana z zestawieniem wyników badań wykonanych przez autorkę. Analiza wyników badań stanowi punkt 3. niniejszego tekstu.
Słowa kluczowe: menedżer, wartość firmy

THE YOUNG MANAGERS’ ASSESSMENT OF VALUE CREATION DETERMINANTS

Abstract:
The purpose of this article are an analyzes of creation of company values in the context of factors that determine this value and demands for the present managers. The article contains a brief theoretical concept of company values and characteristics that contemporary, young manager should have to create this value. Theoretical analysis was compared with the set of the results of tests carried out by the author. Analysis of the results is contained in point 3 of this text.
Keywords: manager, value of organization