Autor: Katarzyna Korzyńska | 609 |
Strony: 609-622
pełen tekst
Streszczenie
W artykule przedstawiono i omówiono metodę oceny jakości usług servqual oraz jej implementację w firmie oferującej usługi szkoleń lotniczych. Za pre zen towa no także wyniki przerowadzonych przez firmę badań jakości świadczonych usług.
Słowa kluczowe: jakość usług, luki, servqual, wymiary jakości
METHOD OF MEASURING THE QUALITY OF SERVICES ON THE EXAMPLE OF COMPANY THAT OFFERS TRAINING SERVICES
Summary
This paper presents servqual method of measuring the quality of services and it imple mentation in the company that offers aviation training services. It also contains the results of quality services research.
Keywords: quality service, gaps, servqual, quality measures

Streszczenie
W artykule przedstawiono i omówiono metodę oceny jakości usług servqual oraz jej implementację w firmie oferującej usługi szkoleń lotniczych. Za pre zen towa no także wyniki przerowadzonych przez firmę badań jakości świadczonych usług.
Słowa kluczowe: jakość usług, luki, servqual, wymiary jakości
METHOD OF MEASURING THE QUALITY OF SERVICES ON THE EXAMPLE OF COMPANY THAT OFFERS TRAINING SERVICES
Summary
This paper presents servqual method of measuring the quality of services and it imple mentation in the company that offers aviation training services. It also contains the results of quality services research.
Keywords: quality service, gaps, servqual, quality measures